مسجد حضرت قائم (عج) ارومیه

این وبلاگ صرفا جهت اطلاع رسانی برنامه های مسجد حضرت قائم(عج) و هم چنین جهت گزارش فعالیت های انجام گرفته در این مکان مقدس ایجاد شده است.

مسجد حضرت قائم (عج) ارومیه

این وبلاگ صرفا جهت اطلاع رسانی برنامه های مسجد حضرت قائم(عج) و هم چنین جهت گزارش فعالیت های انجام گرفته در این مکان مقدس ایجاد شده است.

مسجد حضرت قائم (عج) ارومیه
آدرس مسجد: ارومیه- بلوار والفجر یک- انتهای خیابان فرهنگ- مسجد حضرت قائم (عج)
تلفن: 04433384121 و 04433367200
شماره پیامکی مسجد: 30007430091013
پل ارتباطی اینترنتی: masjedeghaem72@gmail.com
پیام های کوتاه
بعد از نماز مغرب و بین نماز مغرب و عشا، توی مسجد جا نبود. همیشه بیرون مسجد جمعیت بود، صدی هشتاد هم، جوان. برای خاطر این که با جوان تماس می گرفتم. آن روزها ، سالها، آنوقتها مد شده بود پوستینهای وارونه، جوانهای خیلی آلامد، می پوشیدند . یک جوانی از این پوستین وارونه یی ها، آمده بود صف اول نماز، پشت سجاده نشسته بود. یک حاجی محترم بازاری هم که خیلی مرد فهمیده ای بود خیلی خوشم می آمد که او می آید صف اول می نشیند آن هم نشسته بود. دیدم او رویش را کرد به گوش جوان، یک چیزی گفت، این جوان مضطرب شد. گفتم چی گفتی؟ جوان گفت: هیچ چیز او هم گفت هیچ چیز. گفتم:‌نه، چی گفتی؟ فهمیدم که آین آقا به او گفته که شما مناسب نیست با این لباس صف اول بنشینید. گفتم نه آقا، نه ، نه. اتفاقا شما مناسب است همین جا بنشینید، تکان نخور از این جا، گفتم حاجی چرا می گویی جوان برود عقب؟ بنشین همین جا. بگذار بدانند که جوان پوستینه وارونه هم می تواند بیاید نماز جماعت بخواند و به ما اقتدا کند. اگر پول نداریم، اگر امکانات هنری نداریم، اگر فعلا ترجمه قرآن به زبان سعدی زمانه نداریم، اخلاق که می توانیم داشته باشیم برادرها! «المومن بشره فی وجهه و حزنه فی قلبه» آن، آنی را که باید ابراز کنید، با اخلاق، بروید سراغ این جوانها، برید سراغ دلهای اینها، روحهای اینها. آن وقت تبلیغ انجام خواهد شد.(26/3/76)

بچه های مسجد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی